ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ@sarc
Το χαμόγελο του παιδιού
Παρασκευή 20/9/2019

"Χίος: Η διαμαρτυρία του δημάρχου για τους μετανάστες στον Υπουργό Προστασίας του Πολίτη"
Συμβουλές για τους δανειολήπτες που δέχονται ορυμαγδό κλήσεων από τις εισπρακτικές εταιρείες. powered by Rubicon Project «Οι εισπρακτικές εταιρείες λέγονται έτσι αλλά δεν είναι τέτοιες. Απαγορεύεται να εισπράττουν και μπορούν μόνο να ενημερώνουν τους δανειολήπτες» εξηγεί ο κ. Βίκτωρας Τσιαφούτης, νομικός σύμβουλος «ΕΚΠΟΙΖΩ». «Οι εταιρείες αυτές επιτρέπεται βάσει νόμου να καλούν μία φορά κάθε δύο ημέρες τον καταναλωτή, από τις 9 το πρωί μέχρι τις 8 το βράδυ» τονίζει. «Αυτό που παρατηρείται», σημειώνει ο κ. Τσιαφούτης «είναι ότι αυτό τηρείται στην περίπτωση που ο δανειολήπτης απαντήσει στην κλήση της εισπρακτικής εταιρείας. Σε διαφορετική όμως περίπτωση, μπορεί ο οφειλέτης να δεχτεί ορυμαγδό κλήσεων μέχρι να απαντήσει, κάτι που δεν επιτρέπεται», υπογραμμίζει. «Το θετικό είναι ότι οι συνομιλίες κρατούνται σε αρχείο, το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο υπέρ του οφειλέτη» δηλώνει ο κ. Τσιαφούτης. Εν κατακλείδι, ένας οφειλέτης μπορεί να προβεί σε καταγγελία κατά μίας εισπρακτικής εταιρείας εάν δέχεται τηλεφωνικές κλήσεις κάθε ημέρα ή εάν ο υπάλληλος που θα καλέσει δεν δίνει τη θέση του και τα στοιχεία του. Οι δανειολήπτες μπορούν να καταγγείλουν τηλεφωνικές οχλήσεις από τις εισπρακτικές στην ΕΚΠΟΙΖΩ και τη Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Καταναλωτή.
Συμβουλές για τους δανειολήπτες που δέχονται ορυμαγδό κλήσεων από τις
Παρασκευή 23/8/2019 @ 17:57
taxalia.blogspot.com
Σχετικές ειδήσεις (24)